Vrácení peněz
Pravidla pro vrácení zboží
Partversal.cz byl vytvořen s cílem uspokojit přání našich zákazníků najít rychle a pohodlně díly na vozidla, které potřebují, a proto chceme, aby byl tento proces co nejhladší. Pokud z jakéhokoli důvodu dojde k problému mezi prodávajícím a kupujícím, vždy pomůžeme problém vyřešit smírně a rozhodneme, zda bude zboží vráceno prodávajícímu s tím, že kupujícímu bude vrácena celá částka.
Vrácení kvalitního zboží
Pokud je výrobek kvalitní a odpovídá inzerované kvalitě, ale po jeho zakoupení zjistíte, že vám nevyhovuje, musíte zahájit proces vrácení na adrese nim a zakoupený výrobek vrátit do 14 dnů od převzetí výrobku (pokud byl doručen kurýrní službou) nebo od vyzvednutí výrobku (pokud si kupující výrobek vyzvedl v místě vyzvednutí).
Vrácení zboží, které je vadné, nekompletní nebo neodpovídá inzerovanému zboží.
Kupující má právo na vrácení zboží, pokud zjistí, že zboží je v neodpovídající kvalitě nebo má vady, které prodávající s kupujícím neprojednal před prodejem zboží, a to v přiměřené lhůtě, která je v souladu s právními předpisy, nejpozději však do 14 dnů ode dne převzetí nebo vyzvednutí zboží.
Zboží může být shledáno vadným a vyměněno za kvalitní zboží (je-li k dispozici) nebo vráceno, pokud:
neodpovídá popisu prodávajícího a nemá stejné vlastnosti jako zboží, které prodávající poskytl jako vzorek nebo model, nebo má vady, které prodávající před prodejem zboží neuvedl;
neodpovídají jakostním znakům, které jsou obecně charakteristické pro zboží stejného druhu a které může kupující rozumně očekávat vzhledem k povaze zboží;
kupující má důvodné podezření, že výrobek byl vyroben v rozporu s právy duševního vlastnictví třetích stran (např. se nejedná o originální výrobek, přestože byl jako takový deklarován), nebo byl získán či distribuován nezákonným způsobem;
Pokud kupující v době uzavření smlouvy věděl nebo měl vědět o neshodě zboží (např. zveřejněné informace o vadách, poruchách apod.), má se za to, že zboží má vyhovující jakost. Použité zboží vyhovující jakosti lze vyměnit nebo vrátit pouze se souhlasem prodávajícího.
Proces vrácení peněz:
Registrovaní uživatelé:
Po přihlášení k účtu přejděte do zákaznické zóny a najděte sekci Objednávky. Po kliknutí na konkrétní objednávku, kterou chcete vrátit, najdete možnost "Vrácení" a budete si moci vybrat, které zboží chcete vrátit a jakým způsobem.
Pomocí rezervačního odkazu zaslaného na zadanou e-mailovou adresu. Po otevření shrnutí objednávky najdete možnost "Vrácení" a můžete si vybrat, které položky chcete vrátit a jakým způsobem.
Neregistrovaní uživatelé:
Výrobek můžete vrátit pomocí odkazu na objednávku zaslaného na vaši e-mailovou adresu. Po otevření shrnutí objednávky najdete možnost "Vrácení" a můžete si vybrat, které zboží chcete vrátit a jakým způsobem.
Vrácený výrobek musí být ve stejném stavu, v jakém byl přijat, tj. nepoužitý, nepoškozený, ve stejném stavu, v jakém byl přijat (bez poškozených štítků, bez odlepení atd.), a pokud byl zabalen, ve stejném obalu. Kupující musí mít rovněž doklad o tom, že výrobek zakoupil u uvedeného prodejce (elektronická faktura nebo číslo objednávky).
Přepravní náklady na vrácené zboží
Vrácení zboží na partversal.lcz je zdarma.
Pokud je vrácené zboží pro kupujícího nevhodné z viny kupujícího nebo pokud je nekvalitní, hradí náklady na dopravu prodávající.
V případě vrácení zboží prodávající poskytne nálepku pro vrácení nebo zajistí vyzvednutí na adrese uvedené kupujícím.
Postup vrácení peněz
Když kupující zboží vrátí, peníze za zboží mu budou připsány na stejný účet, ze kterého byla objednávka zaplacena, a to do 14 dnů ode dne, kdy prodávající vrácené zboží obdrží.
Pokud kupující zboží vrátí, poplatky za platbu se nevracejí.