Často kladené otázky

Často kladené otázky 

I. NÁKUP

  • Jak nakupovat na partversal.cz?

  • Mohu si vybrat způsob doručení, který mi nejlépe vyhovuje?

  • Mohu vrátit nepotřebné díly pro osobní, nákladní nebo motocyklové vozy zakoupené prostřednictvím partversal.cz?

  • Kde najdu informace o stavu své objednávky?

  • Kdo zajišťuje kvalitu zboží?

II. ŘÍZENÍ REKLAMY

  • Jak mohu na partversal.cz umístit inzerát?

  • Jak mohu odstranit reklamu z partversal.cz?

 

NÁKUP

  •  Jak nakupovat na partversal.cz?

Zvolte kategorii, která vás zajímá, a v praktickém "Katalogu dílů" vyberte požadovaný díl. Klikněte na obrázek požadovaného dílu a v zobrazeném okně naleznete další informace o výrobku. Pokud vyhovuje vašim potřebám, klikněte na zelené tlačítko "Přidat do košíku" vpravo.

 

Pokud je váš nákup dokončen, klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce" níže a budete přesměrováni na další stránku, kde si můžete vybrat možnosti doručení a platby.

Pokud chcete vybrat více produktů, zavřete výsledné okno košíku pomocí tlačítka X v horním rohu a pokračujte ve vyhledávání. Jakmile najdete všechny produkty, o které máte zájem, na adrese se vraťte do košíku, ikonu košíku najdete vždy v pravém horním rohu okna.

 

V otevřeném okně nákupního košíku zaškrtněte u vybraných dílů adresu . Jakmile se přesvědčíte, že je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce". Jste-li registrovaným uživatelem, přihlaste se, chcete-li nakupovat bez registrace, budete v zobrazeném okně vyzváni k zadání osobních údajů, které budou nutné pro doručení výrobku na vámi zvolené místo a pro fakturaci  .

V dalším kroku "Doručení" si budete moci vybrat pro vás nejvhodnější způsob doručení. V tomto kroku uvidíte odhadovanou dobu doručení a náklady na způsob doručení. 

V posledním kroku "Platba" si můžete vybrat pro vás nejvhodnější způsob platby. Pro vaše pohodlí spolupracujeme se všemi nejoblíbenějšími litevskými bankami a nabízíme možnost platit přes PayPal a Revolut.

Po úspěšné platbě obdržíte na svou e-mailovou adresu oznámení, že vaše objednávka byla zpracována. Pokud jste si zvolili zaslání zboží prostřednictvím kurýrní služby, vyčkejte na zprávu nebo telefonát od ní, a pokud si zboží vyzvedáváte sami, zašleme vám další e-mailové oznámení, že je díl připraven k vyzvednutí.

 

  • Mohu si vybrat způsob doručení, který mi nejlépe vyhovuje?

Chceme, abyste zboží obdrželi pro vás nejpohodlnějším způsobem, a proto si způsob doručení můžete zvolit v předposledním kroku nákupního procesu. Zboží si můžete buď vyzvednout zdarma na místě* u prodejce, nebo si vybrat kurýra, který vám zboží doručí. Odhadovaná doba dodání je uvedena u každého způsobu doručení zvlášť. 

* u každé položky na v sekci "Auto" je uvedeno město, kde se díl aktuálně nachází. Pokud se nacházíte ve stejném městě a je pro vás pohodlnější si položku vyzvednout osobně, můžete se obrátit přímo na prodejce.

Můžeme dodat:

Litva

Pošta

Kurýr

V zahraničí

 

GLS, Deutsche Post, EVRI, DHL, TNT, DB Schenker, UPS.

 

  • Kde najdu informace o stavu své objednávky?

Po objednání zboží a úspěšném zaplacení nákupního košíku obdržíte na zadanou e-mailovou adresu elektronické potvrzení objednávky. V tomto e-mailu najdete odkaz "Zobrazit objednávku" a kliknutím na něj budete přesměrováni na stránku, kde si budete moci prohlédnout obsah a stav své objednávky.

  • Mohu zrušit již provedenou objednávku?

Pokud jste si objednávku rozmysleli a chcete ji zrušit, můžete tak učinit ještě před odesláním dílu. V takovém případě byste měli co nejdříve kontaktovat zákaznickou podporu partversal.cz telefonicky na čísle +370 614 27277 nebo e-mailem na adrese [email protected] a požádat ji o zastavení objednávky.

  • Mohu vrátit vadný díl svého osobního nebo nákladního automobilu zakoupený prostřednictvím partversal.cz?

Naším cílem je pomoci vám najít požadovaný díl, takže pokud zakoupený díl není ten správný, máte 14 dní na jeho vrácení nebo výměnu. Abyste ušetřili svůj čas i čas prodávajícího, ujistěte se před nákupem, že je položka vhodná pro vaše vozidlo, přečtěte si všechny příslušné informace, a pokud si nejste jisti, můžete položit další otázky. Pokud však s objednávkou nejste zcela spokojeni, můžete ji vrátit a získat zpět peníze.

Více informací o vracení zboží naleznete na v sekci Vrácení zboží .

  • Jak mohu vrátit výrobek, který mi nevyhovuje?

Vrácení nových nebo použitých dílů zakoupených na platformě elektronického obchodu partversal.cz je snadné. Registrovaní uživatelé si mohou vybrat ze dvou způsobů:

  • Po přihlášení k účtu přejděte do zákaznické zóny a najděte sekci Objednávky. Kliknutím na konkrétní objednávku, kterou chcete vrátit, najdete možnost "Vrátit zboží" a budete si moci vybrat, které zboží chcete vrátit a jakým způsobem.

  • Pomocí rezervačního odkazu zaslaného na zadanou e-mailovou adresu. Po otevření shrnutí objednávky najdete možnost " Vrácení" a budete si moci vybrat, které zboží chcete vrátit a jakým způsobem.

Neregistrovaní uživatelé mohou proces vrácení dokončit pouze pomocí odkazu na objednávku zaslaného na e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci. Po otevření shrnutí objednávky najdete možnost "Vrácení" a budete si moci vybrat, které položky chcete vrátit a jakým způsobem.

Vrácený výrobek musí být ve stejném stavu, v jakém byl přijat, tj. nepoužitý, nepoškozený, ve stejném stavu, v jakém byl přijat (bez poškozených štítků, bez odlepení atd.), a pokud byl zabalen, ve stejném obalu. Kupující musí mít rovněž doklad o tom, že výrobek zakoupil u uvedeného prodejce (elektronická faktura nebo číslo objednávky).

Při vracení objednávky budete vyzváni, abyste uvedli důvod, proč zakoupené zboží vracíte, a budete požádáni, abyste zvolili způsob vrácení zboží.

  • Kdo zajišťuje kvalitu prodávaných dílů?

Webové stránky partversal.cz umožňují prodejcům nabízet a kupujícím vyhledávat nové a použité díly, ale partversal.cz neodpovídá za kvalitu výrobků nabízených prodejci. Záruky poskytují sami prodejci a jsou uvedeny u každého zboží zvlášť. V případě sporu upřednostňujeme řešení sporů v dobré víře a nalezení oboustranně uspokojivého kompromisu. 

  •  Kam se mám obrátit, pokud mám další otázky?

Konzultanti partversal.cz jsou připraveni vám pomoci a zodpovědět všechny vaše dotazy. Můžete je kontaktovat telefonicky na čísle +370 614 27277 (k dispozici I-V 8-17 hodin) nebo e-mailem [email protected]

 

AD MANAGEMENT

  • Jak mohu na partversal.cz umístit inzerát?

Aby bylo zajištěno, že všechny nové a použité díly pro automobily a motocykly zobrazené na partversal.cz jsou skutečné a že inzeráty jsou jedinečné, mohou inzeráty na partversal.cz zveřejňovat pouze společnosti a jednotlivci, kteří používají systém správy a prodeje použitých dílů ReCar. Všechny zveřejněné inzeráty jsou s tímto systémem synchronizovány. Pokud chcete, aby byl váš inzerát umístěn na stránce partversal.cz, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +370 616 22772, e-mailem na adrese [email protected] nebo vyplňte formulář www.recar.lt.

  • Jak mohu odstranit reklamu z partversal.cz?

Partversal.cz je plně synchronizován a spravován ze systému ReCar, takže pokud chcete, aby se váš inzerát na stránce partversal.cz zobrazil, změnil nebo zcela odstranil, musíte se přihlásit ke svému účtu ReCar.

Pohodlné doručení

Doručení pro vás nejpohodlnějším způsobem prostřednictvím kurýrů nebo pošty

VENIPAK LogoGLS LogoDPD LogoDB Schenker Logo

Flexibilní platba

Plaťte kartou, e-bankovnictvím nebo hotově

Visa LogoMasterCard LogoPaypal LogoPaysera Logo

Pomoc

Kontaktujte naše manažery

Partversal.cz je online obchodní platforma, kde je snadné a rychlé najít ojeté auto nebo motocyklové díly, které potřebujete. Chápeme, že váš čas je drahý, a proto jsme tento systém navrhli s ohledem na vaše pohodlí. S Partversal.cz nebudete muset ztrácet čas obvoláváním různých autovrakovišť nebo vrakovišť – stačí použít náš portál a získáte přístup k největší databázi autodílů a dílů pro motocykly dostupné v Litvě na jednom místě. Máme spojení s mnoha spolehlivými vrakovišti automobilů po celé Litvě a můžeme poskytnout širokou škálu použitých komponentů s fotografiemi, popisy a cenami. Počet dodavatelů a jimi poskytovaných dílů každým dnem roste a se zvyšující se nabídkou dílů roste i vaše šance, že je u nás najdete. Potřebné auto nebo motodíly si snadno objednáte z pohodlí domova nebo kanceláře a kurýr vám je doručí do 3-7 pracovních dnů. V případě dotazů k použitému dílu se vždy můžete obrátit na naše zkušené konzultanty. Chceme se ujistit, že budete s nákupem spokojeni, takže pokud díl nebude sedět, vyměníme ho zdarma nebo ho můžete vrátit do 14 dnů.

VENIPAK LogoGLS LogoDPD LogoDB Schenker LogoTNT Logo
Visa LogoMasterCard LogoPaypal LogoPaysera Logo
© 2024 Partversal.cz není žádným způsobem spojen s výrobci automobilů, motocyklů a nákladních automobilů (dílů), jejichž informace poskytuje a jejichž díly se prodávají Partversal.cz. Obrázky, ochranné známky a veškeré další informace slouží pouze k identifikaci výrobců zboží. Všechny uvedené ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Veškeré informace a práva chráněná autorským právem jsou chráněny a jejich kopírování je zakázáno.